M-am intors……mama lui de phishing

M-am intors……mama lui de phishing

Fraților și surioarelor de contact,după multa absenta din arealul virtual ce străbătea acest blog m-am întors: cum ar spune  Terminator “I´m by “buimak”.Eu din fericire sunt cuprinsa de aceeași stare bahica în care m-am aflat de când ma știți și ia ghiciți: m-am înscris în partidul lui Base!Pai va dați seama ce voi face eu și cu Elena Udrea cu Mișcarea Populara ?Nu pot sa va descriu chiar tot,tot,tot….dar am sa va spun câte ceva.Asta altădată,acum sa trecem la ,scuzați expresia phishing-ul si rahatul nostru. Amețită bine de nenea Jack pretin bun cu Daniel´s(ca mie îmi place în trei:) deschid mailul sau posta electronica.V-am specificat,ca dacă v-as fi scris numai posta va gândeați la prostii voi. așadar si prin urmare revenim,deci deschid mailul,ma crăcesc pe scaunul de la calculator scaun foarte moale si dotat cu cele necesare pentru un web-chat serios si pam ma izgheste ca o palitura de osânda următorul mail: Fraiero care esti tu,ai câștigat spe milioane de lire sterline de la British Coca Cola!Mi-a sărit si drojdia de la wisichiul pe care il am cadou de la Base(ala nearestat) si am decis ca trebuie sa-l ard pe nespălat!Mai jos răspunsul adresat distinsului domn de culoare de prin Nigeria cu un cont de mail pe libero.it răspuns care l-ar fi primit si oral dacă-l întâlneam!

Mai boule,

foloseste google traductor ca muma ta de culoare cingaleza sa-ti reproducă urmatoarele:Ma doare sincer la banana de premiul tau care nu exista si carevasazica e niscaiva metoda de phishing pentru fraieri.Iti recomand sa mai sugi tu( cu paiul care-l bagi la porc in espament) cateva sticle de kaka kola.In final scumpul meu prieten idiot tin sa urez intregii familii numeroase de unde mama dreacului oi fi tu paduchi si purici berechet….cam tot atatia cati bani am castigat eu de la tine!

Pt conformitate Roxy Manelista ai pupiu ca te rupiu in bataie!

P.S Daca vii la mine spalat s-ar putea sa-mi fie mila de tine si in numele miscarii populare sa-ti ofer un numar de acrobatie gratis.Ti-l descriu: tu tii mainile acolo unde fotbalistii cand fac zid,eu iti arat pasarica care zboara,tu te uiti ca prostul care a castigat la coca cola si eu te lovesc la momite scurt si cuprinzator folosind tehnica Bercea Mondialu.Eeeeeeeeeeeeeee bineeeeeeeeeeeee ?

 

cecul meu de la coca cola

cecul meu de la coca cola

 

                                                                   

                                                                                                                                   COCA-COLA  AVENUE STAMFORD
BRIDGE LONDON SW1V 3DW
UNITED KINGDOM
E-MAIL
cocacoladrawss@xbmail.com
Tell:
+447017943263


Dear Lucky Winner,
This is to inform you that you have won a prize money of £500,000.00(Five Hundred Thousand Pounds) for the Yearly Coca-Cola Lottery promotion United Kingdom which is organized by Coca-Cola in conjunction with Chevron Texaco Oil and Gas Company, “Your Email Address” were selected through a computer ballot system drawn from Nine hundred thousand email from Canada, Australia, United States, Asia, Europe, Middle East, Africa and Oceanic as part of our international promotions program which is conducted annually, we have only selected 20 people as our winners, through electronic ballot System without the winner applying.

These are your identification number :
Ticket Number: 011425896/2014
Serial Number: 3872/506
Lucky Numbers:7/4/88/28/01/40

 

BELOW ARE THE REQUESTED INFORMATION’S;

1. Full Names:
2. Full Home Address:MAKE SURE YOU REPLY BACK TO THIS E-MAIL:   cocacoladrawss@xbmail.com
3. Gender
4. Nationality:
5. Age:
6. Current City:
7. Occupation:
8. Mobile Number:
9.E-mail Address: 10.language spoken :
MAKE SURE YOU REPLY BACK TO THIS E-MAIL: cocacoladrawss@xbmail.com

APPROVE PAYMENT OFFICER:DR.HENRY MARKTel: +447017943263

-mail:cocacoladrawss@xbmail.com

make sure you reply back to this e-mail:cocacoladrawss@xbmail.com

 

                                          Congratulation Once again FROM THE BOARD DIRECTORS

                                                              

   

                                                            
2014-04-30 14:24 GMT+03:00 uk <sshhyaikwi@libero.it>:
+44701794326

Leave a Reply

