Sex,politica si …..call center

Surioarelor intru vesnica si preafrumoasa meserie ce o practicam inca de pe timpul lui Moise(el a deschis apele,noi cracii…) ati aflat ce nenorocire ne paste pana pe 12 septembrie?Pai daca,prin urmare asa deci il suspendara pe sailor man si clientii nostrii telectuali de pe la ICR,gen Patapievici,Horia si cu Roman au demisionat va prezic un viitor nu prea luminos pe centura…..Alarma,sabotage….USL!Lovitura de stat!Pierdem clientii PDL!Nu vrem asa ceva!Mergem sa-l facem pe Ciocanel,pardon Barosso.Nu putem sa stam cu chiloteii pe vine!Semnati adeziunea,la treaba fetelor!Si nu uitati,OTV cel mai bun post ca iar Base are invitatii pe la Dan Diaconescu….m……in direct(m de la money:).Gata cu astia loviti de…stat.

Subiectul numarul doi,proba de bacalaureat pe cale orala!

Prospat revenita in tara mi-am luat un job cica decent…..adica imbucatoare orala la un call center!Totul fain si frumos dar cand am auzit ca team leader-ul bate asa pe la vreo 8 clase(are cu cinci mai multe decat mine eu avand trei) m-am speriat!Eu nu pot sa lucrez cu asa intelectuali!Nu ma ridic la nivelul lor!Si uite asa mi-au mai muit fata cativa tartani si tartance care au uitat sa-mi plateasca serviciile!Evident  ca eu fiind o lady ii voi astyepta dupa colt!(La vendetta è un piatto che si serve freddo !)Pentru cei si cele care au fost exploatate la un budoar numit call center am descoperit un sindicat care cica s-ar ocupa de problemele galerasilor din call centere.Iata link-uiala aici:http://sindicatcallcenter.blogspot.ro/

Gata,va las ca am iesit putin pe centura si mi se pare ca se apropie un cunoscut de-al meu…Da,da vechi client…Nu spui cine e dar face bine masaj la pieleanu…cu limba ca-i analist politic!Hai ai pupiu ca ai laviu!Hac….betia asta…..mama lui de Jack….

P.S Recomand lui  Re Julian si Hakunei Matatei sa-si mai imbogateasca nivelul cultural….sa citeasca putin din Umberto Eco(Re Julian -team leader si Hakuna Matata responsabil resurse umane in call center-ul unde am dat cu sapa)

Orice asemanare cu personaje din realitate este pur si simplu o coincidenta (stranie)

One thought on “Sex,politica si …..call center

Leave a Reply

