Antwort für Loredana a lu´Lorelai

“fata draga!eu daca te-as intalnii ti-as da o bataie sora cu moartea.esti cel mai penibil specimen intalnit vreodata.faci tara de ras hoaita imputita .ori te impusti tu ori o sa te impuste cineva pana la urma.tu nu canti!in capul tau ala bolnav ai impresia ca asta inseamna cantat.tu rajesti .pe deasupra mai esti si plina de tine.fetito lasa treburile astea deoparte si mai bine inscriete la o scoala unde sa inveti ceva.ca ceea ce faci tu e o umilinta la adresa romanilor.”

Raspunde Roxy…cea care e mai superioara decat toate….clientii stiu de ce…:)

Raspuns:Draga Lory…la propunerea ta indecenta de a ma lasa de cantat…nu cotizez!Stii de ce?Nu de putin timp am hotarat sa ma specializez pe piata din Deutschland.Daca si tu ai merge la scoala ai avea habar unde te-ai uitat…Adica unde ai borcanat ochisorii tai firoscosi si in nimcnicia ta ca o vulpe turbata nu ai fi muscat mana stapanei tale,recte io!Ma bucur ca ranjetul meu te aduce intr-o stare de excitatie acuta,daca ai fi fost la fel de proasta ca si mine ti-ai fi dat seama ca am ceva mai multe clase decat ai tu(banuiesc ca ai ceva in plus fata de personalul de Ilva Mica).Asa ca ma bukur mult ca am asemenea cititori inteligenti ca si tine si sper ca la anul va bag pe treaba….Presupun ca stii la ce ma refer?Daca nu citeste Ps-ul !Hai noroc si La multi ani 2012!Ai pupiu´ca va rupiu de beata ce sunt,iar pe Ipoadele meu rage AC/DC si nu am chef sa-i las stafia lui Bon Scott sa bea singura o sticla de JACK!The God is Jack….!Aufwiedersen si eine kleine smekereine!

P.S Anunt pe acesta cale toti clientii mei fideli ca am schimbat soseaua de centura a Valenciei cu un straße din Stuttgart.Rog toti senatorii si deputati de acasa care nu m-au uitat sa nu dispere ca de pasti revin pe pozitia initiala😉

Leave a Reply

