Te salut tineret in adidasi,te salut generatie in blugi….


Nu stim ce face acum maestrul Paunescu cu Cenaclu Flacara ,acolo unde s-a dus,dar in mod sigur charm-ul sau de a compune instantaneu va da gata orice inger.Cuvintele sunt de prisos pentru a descrie pierderea unei valori a culturii romanesti in nemarginita durere a celor care au crescut,s-au format si….au cantat in acele vremuri pierdute ale Cenaclului Flacara.Partea controversata a vietii sale nu vrem sa o discutam pentru ca de morti numai de bine!Sa-i dam Cezarului ce-i al Cezarului!Si cand noi nu vom mai fi,va veti aminti…. de o “Ruga pentru Parinti”!Dumnezeu sa te odihneasca in pace Maestre!

Roxy de la Cenaclu

Ruga pentru Parinti- versuri Adrian Paunescu
Enigmatici si cuminti
Terminindu-şi rostul lor
Linga noi se sting şi mor
Dragii noştri, dragi parinti.
Cheama-i Doamne, inapoi
Ca şi-aşa au dus-o prost
Şi fa-i tineri cum au fost
Fa-i mai tineri decit noi.

Pentru cei ce ne-au facut
Da un ordin, da ceva
Sa-i mai poti intirzia
Sa o ia de la-nceput.
Au platit cu viata lor
Ale fiilor erori
Doamne, fa-i nemuritori
Pe parintii care mor.

Ia priviti-i cum se duc
Ia priviti-i cum se sting
Lumanari in cuib de cuc
Parca tac şi parca ning.
Plini de boli şi suferinti
Ne intoarcem in pamint
Cit mai sintem, cit mai sint,
Mingiiati-i pe parinti.

E pamintul tot mai greu
Despartirea-i tot mai grea
Sarut mana, tatal meu!
Sarut mana, mama mea!
Dar de ce priviti aşa
Fata mea şi fiul meu
Eu sint cel ce va urma
Dragii mei ma duc şi eu.

Sarut mana, tatal meu!
Sarut mana, mama mea!
Ramas bun, baiatul meu!
Ramas bun, fetita mea!
Tatal meu, baiatul meu,
Mama mea, fetïta mea!

Leave a Reply

