Adeziune la Partidul Poporului Roman

Am auzit ca se da drumu’ la adeziune!Varianta Cojocaru si cei 20000 de euroi pe care-i veti dona,(ca pana ii veti primi ispasiti timpul alocat vietii pamantene) se materializeaza faptic intr-un intens si mediatic dialectico-barbulogistico-stiintifico in Partidul Poporanului Roman.Daca treceti cu exactitate prin bulevardul Preciziei sa nu uitati sa lipiti si adeziunea mea:”Roxy tot pe centura ramane!”.Ai pupiu mai astia de la OTV ca mie ceva mi “Se intampla acum”………mi-a sosit un client na!Tudoreleeeee………hai sa-ti dau ceva bun!

2 thoughts on “Adeziune la Partidul Poporului Roman

  1. Păi cu ceu 20.000 de lei hoteviştii şi hotevizdele îşi vor plătă drumul spre lună, pentru că l-am auzit eu personal pe Lorin Fortună spunând că în decembrie 2012, ne vom muta cu câţel, cu purcel cu Magda Ciumac pe Lună. Drept să spun, am uitat ora. Da, ştiu că se mută doar gorilienii. Şi nu cu nave ci cu copy-paste pentru că de fapt existăm doar ca sub formă de biţi întrun computer.
    Farte interesant mi s-a părut că acolo Dan Diaconescu va fi noul preşedinte. Acuma, n-am înţeles ceva DD va fi doar preşedintele românilor lunatici? Sau şi al celor din Peru şi alte ţări populate de gorilieni.

    P.S. Băsescu nu vine, zicea Fortună că Băse e balaurian. Am zis io că nu trebuia să se tundă la şuviţă😀
    (Oare cu pălincă o fi voie?)

    Roxy puiule, tu cânţi doar manele sau şi operă😀

Leave a Reply

