Gura pacatosului adevar graieste…Base’:”…eram sub influenta bauturilor alcoolice”

Mai fratilor ce bucuroasa sunt….Base’ e de-al meu!A recunoscut ieri ca era beat in timpul campaniei electorale din 2009.Sau sub influenta bauturilor alcoolice cel putin atunci cand se discuta marirea punctului de pensie….ma rog,nu ma pricep ca eu consum zilnic cate o dusca de Jack Daniel’s(de la doua ,trei pahare in sus,se intelege).Sunt suparata ca nu pot participa la extratzeapa sticla cu report ca cica intra numai sticlele “babane” de vin nu si pricajitul asta de wiskey care nu intra in categoria de spirtoase nationale.De fapt eu cred ca ar fi trebuit sa-l declare deja bautura nationala romaneasca ca daca se pun ungurii pe noi si-i schimba denumirea englezeasca?….Cum ar suna Jack Daniel’s in ungureste(adica in limba materna…:)?Istvan Daniel Baci?No amu’ daca tot raman fara pensii cei care au cotizat toata viata la toate sistemele de guvernare din Romania(ca de-aia are Videanu mardeasi) eu zic sa doneze statului si ce mai au prin casa asa ca o chestie solidara….Daca s-ar putea hartia igienica folosita sa o faca cadou ministerului doamnei Udrea ca ea va stii ce sa faca cu ea.Are experienta de pe vremea cand facea parcari “cretacice”(desenate din creta cu laba de Cocos) prin Bucuresti.Si apoi nu se stie,daca lanseaza Vouiton o poseta facuta din hartie igienica folosita?Nu ar fi prima ea Elena pentru care s-ar bate Parisul?
Apropo’ fratilor de paharel(aici ii fac cu ochiul lui Base’-prietenii stiu de ce) il vazui pe Garcea(Mugur Mihaescu) la concertul cu AC/DC si pentru ca e de-al meu cica am sa ma duc sa-i fac ceva “consumatie” prin(am zis prin si nu in:) pub-ul lui irlandez St. Patrick “trantit” pe strada Smardan.Mai pe sleau am sa-i aduc cativa baieti din gasca PDL-ului care vor sa fie la fel de bravi ca Traienel…..sau treji.
Bine,acu va las ca iar au facut coada astia de la PDL la mine pentru consultatii si masaje psihologice si trebuie sa-i rezolv repede ca sunt deja in intarziere la intalnirea pe care o am cu Base’.Aaaaaa,nu stiti de ce?Pai nu trebuie sa-l consilieze cineva pentru iesirea din criza a Romaniei?Cine sa o faca?Boc?….Fratilor?!Roxi la toate se pricepe!Hai,ai pupiu Lady Roxy Economista!

Leave a Reply

