Ma bucur ca va taie pensiile…..

Tare m-am mai bucurat cand am auzit ca Traienel a dat ordin sa mai taie din pensii si salarii!Ce le trebuie la pensionari medicamente?Nu avem o problema in Romania cu obezitatea?Sa manance mai putin….Si ce daca mai taie din salarii la bugetari?Foarte bine face Traienel,ca doar au fost cam 5 milioane la vot pentru el.Eu ma simt asa proasta(cum sunt de altfel),pentru ca in ziua votarii aveam treaba cu un PDL-ist pe centura si nu am mers la vot.Sigur ca pe Traienel il votam…ca era asa de sexyyyyyyyyyyyyyy….Iar pe Emil Boc il astept in vizita pe la mine asa cum a promis,adica ca va veni cu grupul(Adriean Videanu,Radu Berceanu,Vasile Blaga,Sebastian Vladescu) ca sunt tare nesatula si am sa le dau la toti in ue cu reducere…..Numai cand il vad pe Traian Basescu cum pronunta cuvantul ala care incepe cu M…..ma ud toata!Acum nu va va ramane decat sa va uitati la Dan Diaconexu si sa asteptati “Ad calendas graecas” cand se va promulga in Romania Legea Cojocaru.Apropo’ nu va ajunge ca va taie din salarii 25% si din pensii 15%?Mai vreti pe deasupra si 20000 de euro pentru afaceri?Huooooooooooooo,burghejilor!Si oricum cei din PDL sunt asa de sexyyyyyy!Cam tot asa de sexosi ca inteligenta celor care i-au votat….Sa traiti bine….M….in UE v-am zis!Fara ai pupiu ca sunt in greva,Lady roxy!

3 thoughts on “Ma bucur ca va taie pensiile…..

Leave a Reply

