Marcel Hoara se da la Ciutacu

Nu am putut sa  am abtin  cand am vazut cata injustitie e la televiziunile mogulilor!Il ataca asta….Ciutacu pe iubitul meu Marcel Hoara!Cum e posibil asa ceva?Poate Ciutacu nu stie cat de violent e gagicul meu?Pai sa spui tu ca Marcelica are numai doua dosare penale?Rusine,Dinu Patriciu!Doua sunt numai asa la vedere ca restul…..Hac!….Iar ma imbat…Auzi mei Ciutacule ce spune prin ziarul “Pandurul“-(o gazeta pe sufletul…..”narodului”):

<La rândul său, şi Marcel Hoară îi avertizează pe constructori: „Le iau gâtul dacă nu-şi fac bine treaba”>

Asa ca ai mare grija cand te dai la el Victoras,ca daca isi da ochelarii jos……si-ti explica cum sta el cu programarea la Oracle…..te face praf Marcel!Ca tu pe degeaba dai in el…..ca prostia nu doare!Hai,ai pupiu ca vad ca ma suna Ortacle pe mobil!Lady Roxy Manelista

Leave a Reply

