Liviu Iordan a fost arestat

Azi cand ma gandeam sa ma inscriu in clanul Preda,aflu cu stupoare ca cei de la DIICOT l-au arestat pe Liviu Iordan.Si eu care doream sa ma cuplez cu el…ca-mi trebuiau ceva kalasnikoave…aveam eu o bijba!Ma gandeam sa impusc ceva din nesimtitii care vor sa-mi lase comentarii indecente pe blog sau pe cei care isi dau seama prea tarziu ca am copilarit cu Tudor Vianu.In rest ce sa va mai spun,am aflat ca la pensionari o sa le mai taie din pensie ca sa nu se mai “imbuibe” cu medicamente compensate si ca prin 2050 se va promulga in Galaxia Lenesilor, Legea Cojocaru.Pana atunci o sa mai stau pe varianta(pe aia reala nu pe varianta Cojocaru) si o  sa mai citesc articole scrise de analisti politici care nu au mai mult de 19 ani.Nu de alta,dar am observat ca prin zona dacilor liberi bantuie  de la o vreme fenomene retardate,ce se cred formatori de opinie.Asa ca  ce sa mai stricam “orza” pe gaste,hai sa IBM….Pentru necunoscatori, explic…hac:IBM=hai sa bem!N-am zis-o eu ci unul Bill Gates…Hai ai pupiu ca mi se pare ca am un client care seamana cu Marcel Hoara.Nu sunt sigura dar zice ceva de pensii si de mine…..Bye,va pupa Lady Roxy!

2 thoughts on “Liviu Iordan a fost arestat

  1. Ce ne mai place sa ne ascundem sub diferite identitati.Dar ce sa zic de faptul ca ne place enorm de mult sa ne promovam prin intermediul altora. Credeam ca te-ai potolit cu chestiile astea. Dar se pare ca nu. Apropo, ai aflat si tu, in sfarsit, ca daca iti pui in articole hyperlink-uri catre un alt domeniu(in cazul de fata un alt domeniu de-al tau, adica lp.ro), o sa iti cresti Page Rank-ul?

    • Scumpy,ti-a fost dor de mine?1.Parca spuneai ca nu mai intri.2.Tin sa te anunt ca in baza acelei deontologii pe care crezi ca o ai,ar trebui sa te tii de cuvant.·Acel site nu-mi apartine…..pur si simplu mi-a placut!Si inca ceva:mai citeste despre optimizari ca esti in plop!E doar un sfat prietenesc!

Leave a Reply

