Gigel baiat giugiuk…puuuuuup dulce


O oarecare parasuta pe numele sau Brad Loredana vrea sa se masoare cu mine in besini carbogazoase.Uita ciocanitoarea ca eu am evoluat pana si-a dat seama ca am citit DEX-ul si multe alte hrisoave,inca de  pe vremea cand ea si avortonul ei,Daniel Orza erau in faza de preconceptie.Multumesc pe aceasta cale fanilor mei care m-au sustinut,ma iubesc si-i comenteaza amoebei pe blog.Lui Gigel ii dedic o melodie.Pentru ca merita!Gigele te invit la o sorbitura de Jack Daniel’s ca recompensare pentru efortul tau de a-i scrie un comentariu pe blogul dihoritei cu miros de pin.IBM,adica ai sa biem!

3 thoughts on “Gigel baiat giugiuk…puuuuuup dulce

  1. esti amuzanta :))
    serios vorbesc…ai un umor greu de egalat, trebuie sa recunosc…iar postul pe care l-am scris era la caterinca…daca nu ti-ai dat seama…
    doar o chestie te rog…m-ai trecut “Brad Loredana”…numele meu este Bran Loredana… :))
    sunt curioasa care dintre noi este mai “parasuta”😉
    sa stii ca nu vreau sa ma masor cu tine in “basini gazoase”, asa cum spuneai…dar se pare ca astea-s pentru tine mai de valoare…eh…ce sa faci…
    oricum…nu te mai ascunde in spatele unei alte identitati…

  2. ah…trebuie sa completez comentariul anterior…🙂
    ar trbui sa te uiti la tine si apoi la mine…nu cred ca ne putem compara…in primul rand eu nu stiu sa cant asa ca tine…;) si mai e o diferenta…nu avem acelasi fizic… si nici acelasi intelect…acuma…tu intelegi ce vrei… postul meu era facut la misto …si daca nu ti-ai dat seama…era axat pe articolele tale…te-am si citat…
    whatever… eu sterg articolul pentru ca nu ma caracterizeaza si nu mi se mai pare interesant… si nu vreau ca blogul meu sa fie asociat cu imaginea ta😉 m-am amuzat destul, cum spuneam, ai un umor greu de egalat!
    si la mai mare!😉

Leave a Reply

