Legea varianta Cojocaru

Azi cand am citit de varianta Cojocaru ma gandeam ca fac astia o noua sosea de centura,dar dupa ce am buchisit mai bine m-am prins….Mai ales ca erau la tele-viziunea mea preferata de cu noapte,la OTV.Si cum idolul meu era prezentator cel preanumit in acte Tudor Barbu m-am prins….Adica vor sa faca un referendum,ca sa promoveze o lege,ca apoi sa ne dea la noi astia mai saraci cu duhul,cate 20.000 de eurashi….Eu deja am rezolvat problema ce o sa fac cu ei…….Mama cate sticle de Jack Daniel’s a sa-mi cumpar….ingaaa…si ce-am sa mai beau…desigur pentru mosneagul ala simpatic din Piatra Neamt….cum dreac’ il cheama…hac…(sorry stiti voi,sughit de la beutura….hac….da’ trece….) si pentru domnu doktor Cojocaru si pentru OTV….si pentru toate care e pe lumea asta!Dar,scuzati-ma…..O intrebare pertinenta:De unde se iau aia 20.000 de euro?Ca nu prea am impresia ca sunt asa de multe lichiditati pe piata sau daca referendumul cu legea Cojocaru trece(sincer eu chiar asa de toanta nu-s,beata da…) vor oferi banii in leasing?Chestia cu impozitarea aia mare nu tine,mon cher!
Hai,ai pupiu ca am treaba!Roxy Manelista Economista

Update:Traian Basescu cred ca l-a sunat deja pe Dan Diaconescu sa-i spuna sa inceteze cu prostiile ca daca nu face el un referendum privind desfintarea OTV-ului si ca…se intampla acum…..

13 thoughts on “Legea varianta Cojocaru

  1. astora bogati, mogoli(patricieni, vanturi, etc.)li se va da si lor banuti, adica cei 20.000 euroi???doar si ei sunt cetateni romani peste 18 ani.

  2. Legea Cojocaru este foarte buna dar nu trebuie sa primeasca cei 20 000 de euro aceei hoti care au jefuit tara timp de 20 ani.Ar fii imposibil sa se numere cu noi plebea.Datorita domnului Tudor Barbu si domnului Cojocaru ne da umpic de speranta romanilor care nu mai avem nici o speranta.Sa speram cu aceasta lege este pentru noi oameni de rand.
    Noi familia Negoescu din Dambovita,Sat Gheboieni vom incerca sa strangem cat mai multe semnaturi si vi le vom trimite la Bucuresti.Tineto tot asa este foarte bine,sunteti emisiunea care informeaza poporul Roman.Va multumim si noi va iubim.

  3. sunt artist LIRIC 56 ANI.AM CARIERA DE OPERETA,OPERA,VOCAL SIMFONIC,MUZICA DE VOIE BUNA3 COPII SI O MAMA BATRANA DE 84 DE ANI TOTI SUB CERUL LIBER DIN 2004 MULTUMITA JUSTITIEI ROMANE.SALUT LEGEA COJOCARU SI DORESC DIN TOATA INIMA SA SE PUNA IN APLICARE.AM CRESCUT 3 COPII FARA PENSIE AIMENTARA,EI AU SCOLI BUNE DAR DIN MUNCA NU AU REALIZAT NIMIC PANA IN PREZENT.DOAR AM SUPRAVIETUIT.AM O FATA SURDOMUTA.M AM ADRESAT AUTORITATILOR CARE M-AU TRATAT CU INDIFERENTA

  4. OTV. 25.05.2010

    Azi 25.05.2010, la se intampla acum “amaratul” de Tudor Barbu la OTV se chinuia sa ne explice ce vroia sa spuna FMI cu impozitarea celor Bogati si pune intrebarea :

    Cine sunt cei bogati? Cei cu avere sau cei cu salarii mari?

    Tudor Barbu insinueaza ideea ca ar fi cei din top 100, 300,500, la care se adauga cei ce stapanesc fabrici combinate, pamanturi , etc, adica cei cu avere.
    Mare fals!
    Raspunsul corect daca privesti bogatia la trecut, present si viitor este ca la cei mentionati trebuie sa adaugam si pe cei cu salarii peste raportul 4/1, adica peste putera salariala a unei tari sanatoase la cap.
    Sa ma explic: In orice afacere sanatoasa salariile reprezinta circa 14% plus- minus.
    Normal In Romania la un PIB de 120 miliarde euro anual/12luni/4 milioane salariati *14%=350 Euro /luna ,salar mediu. Salarul minim( jumatate) 175 euro, salarul maxim ( dublu)=700 euro/luna cu raportul 4/1 dintr-o tara sanatoasa la cap ca Germania 2010.
    Tot ce depaseste 700 Euro/luna este peste puterea salariala a Romaniei la PIB-ul mentionat( atat la buget cat si la privat !)
    Tot ce este peste 700 euro / luna trebuie trecut ca BOGATIE la present si viitor. Azi cel cu mai mult de 700 Euro este mai bogat, peste un an , 2,3, 10, 20 din asa zisul “salar cinstit” devine foarte bogat.
    Programul Ultima spaga nu este suficient.
    Pleaca Boc, pleaca Basescu( l-am votat, m-a dezamagit).
    Ce punem in loc, daca nu ne informam reciproc.
    Am acasa internet doar de 2 ani si la birou de 3 ani, multi dintre voi aveati acum 10 ani si mai bine. hai sa facem ceva, nu stiu ce dar astept idei de la voi.
    In 2008 repet : am trimis la Nasul urmatoarele mesaje” Nasul = Europa libera dupa 19 ani si Europa libera reanvie in Romania prin b1-TV. Apoi a urmat Antena 3, OTV, diverse bloguri.

    Ironia Furtului:

    Noi , generatia nostra, ne-am nascut la 11 ani dupa RAZBOI. Romania a fost bombardata de cine a vrut si de cine nu a vrut.
    Era o tara saraca , fara ajutor extern, s-a refacut greu.
    Pana in 1990 au trecut 45 de ani de la razboi, ani in care s-a acumulat avere si “ce avere”.
    Asa zisii chiaburi acuza comunistii ca le-au nationalizat averile .
    Care averi au fost mai mari cele din 1945 sau cele din 1990?
    Care sunt mai mari hoti?
    In cat timp se va reface averea din 1990 pentru copiii si urmasii nostri ?
    Salariile peste 700 euro/ luna, nu pot fi numite furt?
    Sondajul din 2009 din 24 tari de pe glob:

    Intrebare: De ce va este cel mai frica ?

    Raspuns peste 57% din cei intervievati : De saracie.

    In 1962 la tata i-au luat calul si caruta( eram 3 frati :7, 6 si 4 ani)

    La tigani in 2010 daca ii iei calul l-ai condamnat la moarte. Cei mai multi fura de nevoie, de saracie.

    E o mare diferenta sa furi pentru a te imbogati sau sa furi ca nu ai ce manca.

    Viorel Pop.

    • Daca ai ceva mai multe link-uri cu minunata teapa numita Legea Cojocaru, te sfatuiesc sa te adresezi altora….Nu ma intereseaza sa optimizez youtube si alte aberatii ale unor persoane care inca mai cred in mos Craciun(aici e vb de Dan Diaconescu).Iti urez un an nou fericit,iar daca vrei sa colaboram scuteste-ma de chestii manelistice.I love Ramstein…Sac!

Leave a Reply

