Mesaj de la Roxy manelista pentru The Punisher

Pentru ca un oarecare individ,care semneaza the punisher,vrea sa nu ma mai promovez cu manele house,m-am gandit sa-i demonstrez viermelui ca se inseala din mai multe puncte de vedere:
1.cititorii si ascultatorii mei fideli stiu ca de ceva timp am renuntat la manele house si am trecut la manele rock
2.am lucrat ca gunoiera la otv deci meseria asta nu are secrete pentru mine
3.individul care se crede the punisher ar face bine sa se “punisheasca” el mai intai,pentru ca sta foarte prost cu vederea(cred ca de la masturbare i se trage!)
4.cum stilul manelistic a celor de la ac/dc ma fascineaza nu inteleg de ce idiotul vrea sa ma trimita la zoo cu ceilalti manelisti,deoarece sunt in stare sa ucid Maimuta minune si Cimpanzeul de aur
5.atunci cand il acompaniam pe Marian Valorosu’ eram incognito ca asa mi-a zis “Piarul”,de aia cantam fals,deci nu eram eu(teorema lui Pitagora,fraiere,patratul ipotenuzei este egal cu suma patratelor “boaselor” tale
6.Mai neicanimeni cum ai tupeul sa ma insulti?Tu stii cine sunt eu?Cea mai tare din parcare!Hai,pa!

Leave a Reply

