Voltaj….la maxim de Revelion

Mie mi-a placut Voltajul din noaptea de Revelion…..S-o facem lata,inca o data….evident ca eu eram beata crita…trecusem sa-l urez pe Dan Diaconescu si apoi pe Ioan Istrate…..si pe Tolea la parnaie….si na eram deja beuta….nu mult….asa cat sa ma ma dedublez un pic…in rest….cu cine am baut,ce am baut si cat nu mai stiu…..Tin minte ca la Ioan Istrate acasa,m-a luat Mosu’ in poala lui si a vrut sa-mi explice despre cum facea el cutremure prin Mexic odata….La Dan Diaconescu desi i-am propus ceva indecent a zis ca sunt altele la rand si ca acum e cu grecul si cu Catalin(ala cu fata calcat de marfar) si-o pun de un suta la suta adevarat pe barbaroase,ca cica mai tarziu….hac..vine Traian Basescu pe la ei….ca cica sa-si tina promisiunea…sa-i dea gata o sticla de visichi…hac…nu mai pot….hac….Sa nu uit…..ma bucur ca Minculescu si-a revenit,multa sanatate,dar cu vocea gata……e la nemurire acum….si….Hai pa,pa maine ca acum trebuie sa compun un cantec de valoare cu Marian Valorosu’……hac!

Leave a Reply

